شناسهٔ خبر: 39470871 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به همت هیئت رهروان شهدا دانشگاه امیرکبیر؛

پویش خانواده آسمانی به کمک نیازمندان در کشور می‌رود

به همت هیئت رهروان شهدا دانشگاه امیرکبیر با توجه به شیوع کرونا و در آستانه ماه مبارک رمضان تمهیداتی برای کمک به اقشار محروم جامعه فراهم دیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، به همت هیئت رهروان شهدا دانشگاه امیرکبیر با توجه به شیوع کرونا و در آستانه ماه مبارک رمضان تمهیداتی برای کمک به اقشار محروم جامعه فراهم دیده شده است. 
 
دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در غالب هیئت رهروان شهدا این دانشگاه هرساله سفره افطاری ساده‌ای را برای دانشجویان، کارکنان و اساتید محترم در مسجد دانشگاه پهن می‌کردند. اما امسال با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها امکان برگزاری این برنامه وجود ندارد. با این وجود، تعطیلی دانشگاه باعث انفعال دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نشده است و دانشجویان برآن شدند تحت پویش خانواده آسمانی بسته‌هایی شامل مواد غذایی و اقلام بهداشتی را به دست نیازمندان سراسر کشور برسانند.

با توجه به این که بیش از سیزده هزار دانشجو از سراسر ایران اسلامی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، می‌توان به واسطه همین دانشجویان تحت عنوان سفیر آسمان خانواده‌های نیازمند را در بسیاری از مناطق شناسایی کرد و به واسطه‌ی همین سفیران اقلام مورد نیاز را به دست نیازمندان رساند.

در واقع سفیران آسمان با جست و جو در محله یا روستای خود نیازمندان را شناسایی می‌کنند و به کمک دیگر خیران اقلامی را خریداری کرده و به دست خانواده شاسایی شده می‌رساند. این روند باعث تسهیل در رسیدن اقلام مورد نظر به نیازمندان می‌شود.

نظر شما