شناسهٔ خبر: 39467550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تولید روزانه ۱۵ هزار ماسک بهداشتی در یک کارگاه تولیدی در اهواز

استاندار خوزستان گفت: در کارگاهی که در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به بهره برداری رسید، روزانه ۱۵ هزار عدد ماسک بهداشتی تولید به بازار عرضه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بهره برداری از کارگاه تولید ماسک، گان و سایر ملزومات بهداشتی در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور و بسیاری از نقاط استان، شرایط کاری کارگاه‌های تولیدی را به سوی تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز مردم و کادر درمانی سوق داد.

او افزود: پیش از این، در کارگاه تولیدی لباس‌های استریل، گان و شان برای مصارف بیمارستانی تولید می‌شد، اما به محض آغاز اپیدمی کرونا، سیستم خط تولید خود را اصلاح کردند و علاوه بر تولید ملزومات مذکور، روزانه ۱۵ هزار عدد ماسک بهداشتی و ۳۰۰ دست لباس حفاظتی که به لباس فضایی معروف هستند، برای کادر پزشکی و درمانی که ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی دارند، تولید می‌کنند.

شریعتی اظهار داشت: همچنین با سفارش ماشین آلات جدید، ظرفیت تولید افزایش خواهد یافت و کمبود ماسک و دستکش کاملا بهداشتی و استاندارد در بازار کاهش می‌یابد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با راه اندازی این کارگاه و افزایش ظرفیت و تنوع تولید، برای ۶۰ نفر اشتغالزایی شده است و جا دارد از همه افرادی که با کار‌های شبانه روزی برای مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/گ

نظر شما