شناسهٔ خبر: 39464510 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

توسط رییس جمهوری؛

مصوبه اصلاح و تکمیل مصوبه سیاست‌های آمایش آموزش‌عالی عرصه سلامت ابلاغ شد

رییس جمهوری و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «اصلاح و تکمیل مصوبه سیاست‌ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی در عرصه سلامت» را برای اجرا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «حسن روحانی»، رییس جمهوری و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «اصلاح و تکمیل مصوبه سیاست‌ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی در عرصه سلامت» را برای اجرا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد. متن کامل این مصوبه که در جلسه ۷۸۹ مورخ ۲۳ آذر ۹۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید،‌ به شرح ذیل است:

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مصوبه «اصلاح و تکمیل مصوبه سیاست‌ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی در عرصه سلامت (مصوبه جلسه ۷۶۲ مورخ ۸ اردیبهشت ۹۴)» که در جلسه ۷۸۹ مورخ ۲۳ آذر ۹۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌شود:
۱- عبارت «دانشگاه علوم پزشکی» در تمامی مفاد مصوبه، به صورت عبارت «دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی» تکمیل می‌شود.
۲- متن ذیل به عنوان تبصره ۵ به ماده ۱ مصوبه، الحاق می‌شود:
تبصره ۵- دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران، ایران و شهید بهشتی، ضمن ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی به صورت مستقل، نسبت به تداوم و استمرار فعالیت دبیرخانه مشترک خود جهت هماهنگی امور مربوط به اجرای این مصوبه، اقدامات لازم را به عمل می‌آورند.
محل دبیرخانه مشترک فوق‌الذکر، در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران است./

پایان پیام/ 50

نظر شما