شناسهٔ خبر: 39462699 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد؛

تخصیص تسهیلات قرض الحسنه برای اقشار آسیب دیده از کرونا

فتاح گفت: بنیاد مستضعفان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان بعنوان وام قرض الحسنه به اقشار مختلف آسیب دیده از این ویروس پرداخت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 وی در ارتباط تلفنی با برنامه پیگیری شبکه خبر با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و آسیب دیدن برخی اقشار، افزود: دویست میلیارد تومان از این مبلغ در بانک سینا و ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر در بانک قرض الحسنه امداد و ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بدون سود در نظر گرفته شده است.
<div id="video-display-embed-code_281292" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/771713/281292?width=400&height=300"></script></div>
رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده بین این بنیاد و دولت برای پوشش اقشار آسیب پذیر گفت: از اسفند ماه سال قبل اقشار آسیب پذیر شهر تهران مانند کارکنان سازمان پسماند شهرداری، دستفروشان، کارکنان بهشت زهرا و کودکان کار اقدامات حمایتی انجام شده است.

وی همچنین گفت: طی دو هفته گذشته با هماهنگی استانداری‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه به کوله بران کارت هدیه یک میلیون تومانی اهدا شده است. همچنین برای ملوانان استان‌های هرمزگان و بوشهر هم همین کارت یک میلیون تومانی به استانداری این استان‌ها ارسال شده است.

فتاح گفت: به همه ساکنان بومی جزایر هرمز، لارک و هنگام که بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۰ خانوار هستند همچنین مددجویان تحت پوشش این بنیاد در جزیره قشم هم این کارت هدیه اهدا شده است.
رئیس بنیاد مستضعفان افزود: همه ی این هدایا بلاعوض است.
<div id="video-display-embed-code_281291" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/771713/281291?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما