شناسهٔ خبر: 39458126 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج و جاده شهریار ـ تهران

مقام مسئول مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج برخی مقاطع سنگین و در جاده شهریار ـ تهران برخی مقاطع نیمه سنگین است.

صاحب‌خبر -

ایمان مهرابی‌ نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر در اغلب جاده‌ها تردد روان است و ترافیک خاصی طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: طبق تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به هر استان طبق کارت ملی، پلاک و بیمه‌نامه خودرو مربوط به آن استان مجاز است.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و هم چنین ترافیک نیمه سنگین در جاده شهریار ـ تهران محدوده شهر قدس نشان می‌دهد.

مهرابی نیا اضافه کرد: در حال حاضر در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه، منطقه یک آزادراه ـ تهران شمال و آزادراه قزوین ـ رشت در مسیر رفت و برگشت، تردد روان است، ضمن آن که بارش خاصی در این جاده‌ها مشاهده نشده است.

* آزادراه کرج ـ تهران پر ترافیک‌ترین جاده کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق 2 هزار و 289 دستگاه تردد شمار انجام می‌شود که طبق اطلاعات این تردد شمارها در شبانه روز گذشته تردد در جاده‌ها نسبت به روز قبل 4.2 درصد کاهش دارد. در همین مدت بیشترین ترافیک در ساعات 19 تا 20 در جاده‌ها ثبت شد.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته آزادراه‌های کرج ـ تهران، کرج ـ قزوین و قزوین ـ کرج پرترددترین جاده کشور بودند.

* انسداد 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

مهرابی نیا با بیان این که در حال حاضر 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب مسدود است، گفت: در این باره می‌توان به محورهایی نظیر خرم آباد ـ پلدختر، پونل ـ خلخال، رودبار ـ کهنوج، رودبار ـ قلعه گنج، قزوین ـ همدان، بجنورد ـ آشخانه و منطقه 4 آزادراه تهران ـ شمال اشاره کرد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال هر روز از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات نصب سامانه‌های مدیریت راه و پایش تصویری و همچنین سیستم‌های هوشمند تاسیسات تونل‌ها تا 15 خرداد مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز، فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نظر شما