شناسهٔ خبر: 39443321 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در اطلاعیه‌ای مطرح شد؛

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به طغیان رودخانه‌ها و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی

خبرگزاری میزان- سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای نسبت به طغیان رودخانه‌ها و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی در برخی استان‌ها هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای نسبت به طغیان رودخانه‌ها و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی در برخی استان‌ها هشدار داد.

بر اساس این اطلاعیه احتمال بارش باران گاهی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ در جنوب و مرکز اصفهان، غرب یزد، جنوب قزوین، مرکزی و قم وجود دارد.

این مخاطره از بعدازظهر امروز جمعه مورخ ۲۹فروردین ماه آغاز شده که تا اواخر امروز ادامه دارد که در اثر آن با طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر عمومی و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی روبه‌رو خواهیم شد.

سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ خود توصیه کرده است تا مردم از تردد غیر ضروری، عدم تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی،مدیریت سدها، اقدامات پیشگیرانه در جهت حفظ محصولات کشاورزی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی ازجمله شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها جهت انجام تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آب‌گرفتگی معابر از جمله ضروریاتی است که در این اطلاعیه‌ای نسبت به آن هشدار داده شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما