شناسهٔ خبر: 39433417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اقتدار دفاعی نیروهای مسلح عامل ناامیدی دشمن است

سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در بیانیه‌ای با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی به ارتشیان دلاور و ولایتمدار‌، ناامید شدن جبهه دشمن از کارآمدی گزینه‌ی نظامی علیه ملت ایران را ناشی از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح و مدافعان کشور به ویژه ارتش دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در بیانیه‌ای با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی به ارتشیان دلاور و ولایتمدار‌، ناامید شدن جبهه دشمن از کارآمدی گزینه‌ی نظامی علیه ملت ایران را ناشی از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح و مدافعان کشور به ویژه ارتش دانست.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

29 فروردین یادآور یکی از تصمیم‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) به شمار می‌رود که طی آن در اوج یاوه‌گویی‌های جبهه ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامی مبنی بر انحلال ارتش با پیام تاریخی خود در نامگذاری روزی به نام «روز ارتش جمهوری اسلامی»، روح تازه‌ای در کالبد ارتش و ارتشیان غیور و مومن دمید که این اقدام حیاتی باعث شکل گیری و تقویت روند تکاملی حوزه دفاعی کشور برای ارتقای ظرفیت‌های مقابله با جبهه دشمن گردید.

29 فروردین ماه سرفصل حیات جدید ارتش در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است و حوادث و رخدادهای پس از آن به ویژه 8 سال دفاع مقدس به خوبی نمایانگر نقش‌آفرینی‌های سترگ ارتش انقلابی و غیور در عرصه‌ِ اجرای ماموریت‌های خطیر محوله بوده است؛ به نحوی که این سازمان نظامی و مقتدر را مفتخر به دریافت مدال «ارتش حزب الله» و «کلمه طیبه» از سوی ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) ساخت.

وحدت،‌ هماهنگی و همراهی ارتش و سپاه مایه‌ی اعتماد و خرسندی ملت ایران و اقتدار صلابت و سربلندی نظام اسلامی در برابر قدرت‌های استکباری و سلطه‌گر می‌باشد.

وحدت راهبردی و تعامل همه‌جانبه و فراگیر ارتش و سپاه به عنوان بازوان توانمند ولایت فقیه و ملت ایران در حوزه‌های زمینی‌، هوایی‌، دریایی و پدافند و‌ آمادگی‌های آنان برای مقابله سخت پشیمان کننده با تهدیدات دشمن در هر سطح و نوع‌، قدرت‌های زورگو و شیطانی را از هر گونه ماجراجویی برحذر داشته که نمونه آن را می‌توان در اظهارات اخیر مقامات دولت جنگ افروز و تجاوز گر ایالات متحده آمریکا در ناکارآمد بودن بکارگیری گزینه نظامی علیه ملت ایران مشاهده نمود.

انتهای پیام/

نظر شما