شناسهٔ خبر: 39377762 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

هیئتی پا در رکاب انقلاب

مدتی است که به خاطر شیوع کرونا ویروس، بسیاری اجتماعات محدود شدند. مساجد و هیئات مذهبی هم از این قاعده مستثنی نیستند. اتفاقا کانون های فرهنگی و مذهیی اولین گروه هایی بودند که در این راستا مراسمات خود را تعطیل نمودند. از طرفی تعطیل شدن هیئات و مساجد به معنی متوقف شدن فعالیت های فرهنگی- جهادی و خدمت به مردم نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مدتی است که به خاطر شیوع کرونا ویروس، بسیاری اجتماعات محدود شدند. مساجد و هیئات مذهبی هم از این قاعده مستثنی نیستند. اتفاقا کانون های فرهنگی و مذهیی اولین گروه هایی بودند که در این راستا مراسمات خود را تعطیل نمودند. از طرفی تعطیل شدن هیئات و مساجد به معنی متوقف شدن فعالیت های فرهنگی- جهادی و خدمت به مردم نبود.

در روزهایی که پزشکان و پرستاران در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بودند و در سنگر سلامت از جان خود مایه گذاشته‌اند و عده ای دیگر هم پا در رکابان انقلاب اسلامی هستند که به فعالیت های خیرخواهانه خود؛ از ضدعفونی کردن معابر تا کمک به خانواده ها کوتاهی نمی‌کنند. یکی از این کانون های فرهنگی در شهرستان دزفول؛ هیات محبان اباالفضل العباس (ع) است که در این ایام با شعار خادم هیئت خادم مردم وارد فاز جدیدی از فعالیت های خود شده است.

هیئتی پا در رکاب انقلاب

هیئتی پا در رکاب انقلاب

هیئتی پا در رکاب انقلاب

هیئتی پا در رکاب انقلاب

هیئتی پا در رکاب انقلاب

نظر شما