شناسهٔ خبر: 39369447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت بیش از ۲۸۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سردشت

فرماندار سردشت از پرداخت بیش از ۲۸۱ میلیارد ریال تسهیلات جهت اجرای اشتغال پایدار روستایی و فراگیر در سطح این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،اقصی نخشی پور فرماندار سردشت در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت سال نو و با اشاره به نامگذاری شعار سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید، گفت: سال ۹۸ با تمام فراز و نشیبی‌هایی که داشت به پایان رسید، اما با تلاش و همت مردم ومسئولان اقدامات خوبی در سطح شهرستان در جهت توسعه و اشتغالزایی صورت گرفت.

اقصی نخشی پور افزود: تاکنون از طریق سامانه کارا ۲۸۱ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال تسهیلات جهت اجرای اشتغال پایدار روستایی و فراگیر پرداخت و زمینه اشتغال برای ۴۶۷ نفر فراهم شده است.

نخشی پور تصریح کرد: این تسهیلات از طریق ۶ بانک برای حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، شیلات، گردشگری و صنایع دستی پرداخت شده است.

فرماندار سردشت بیان کرد: در حوزه مشاغل خانگی نیز ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال برای ۱۴ نفر پرداخت شده است.

 نخشی پور با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان وبیان اینکه بانک‌ها و مدیران باید برای جذب بیشتر اعتبارات تلاش‌های بیشتری انجام دهند، اظهار کرد: امسال نیز امید است با تلاش و همت و همدلی مردم و با استفاده از ظرفیت‌های مهم و خوب شهرستان در راستای تحقق شعار سال گام‌های اثر بخشی برداشته شود.

فرماندار سردشت در ادامه به عملکرد ستاد پیشگیری ویروس کرونا شهرستان پرداخت و غربالگری ۹۹ درصد از جمعیت شهرستان، ضدعفونی و گندزدایی کلیه معابر سطح شهر‌ها و تمامی روستاها، ایجاد محدودیت ترافیکی در سه محور ارتباطی، ایجاد گیت ضد عفونی در پلیس راه برای خودروها، تعطیلی کلیه مراکز اماکن عمومی، ورزشی، مساجد و ترمینال ها، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، نظارت و بازرسی بر عرضه بازار جهت رعایت اصول بهداشتی و عدم گرانفروشی و توزیع یک هزار و ۴۰۰ بسته بهداشتی در سه مرحله برای جانبازان شیمیایی از جمله اقدامات مهم این ستاد عنوان کرد.

انتهای پیام/ ن م 

نظر شما