شناسهٔ خبر: 39363518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حمله کفتار به پسر بچه ای در روستای «دره باد»

با توجه به انتشار کلیپی مبنی بر حمله یک قلاده کفتار به پسر بچه ای در روستای «دره باد» مرودشت با بررسی های به عمل آمده توسط یگان حفاظت محیط زیست فارس مشخص شد، خانواده ای که در دامنه ارتفاعات منطقه مشغول تفریح بودند با حمله کفتار مواجه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ، «ابوالحسن کشاورز» گفت: با توجه به انتشار کلیپی مبنی بر حمله یک قلاده کفتار به پسر بچه ای در روستای «دره باد» از توابع شهرستان مرودشت با بررسی های به عمل آمده توسط یگان حفاظت محیط زیست فارس و اداره حفاظت محیط زیست مرودشت مشخص شد خانواده ای که در دامنه ارتفاعات منطقه مشغول تفریح بودند با حمله کفتار مواجه شدند و پدر و پسر خانواده به صورت سطحی زخمی شدند.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرودشت افزود: با حضور مردم محلی و ایجاد فضای ملتهب، متاسفانه يكي از اهالی با اسلحه ساچمه زنی کفتار را از پای در آورد، با توجه به اینکه رویکردهای دیگر از جمله شلیک تیر هوایی و ایجاد سر و صدا برای فراری دادن حیوان مناسب تر بود و در نظر گرفتن شرايط واقعه، فرد متخلف شناسایی و با هماهنگي مراجع قضایی موضوع در دست بررسی است.

 

وی گفت: در حوالی همین منطقه چوپانی نیز در چند روز گذشته مورد حمله خرس واقع شده بود و از ناحیه پا آسیب دید، یگان حفاطت محیط زیست از خانواده ایشان دلجويی کرند و خوشبختانه صدمه جدی به ایشان وارد نشد و خرس نیز از منطقه متواری شده است.

 

سازمان محیط زیست فارس متذکر می شود حضور در طبیعت با احتمال مواجه شدن با حیوانات وحشی همراه است، لذا از روستائیان و طبیعت گردان درخواست می شود از ورود به مناطق ناشناخته پرهیز و در مسیر پیاده روی با ایجاد سر و صدا حضور خود را به منظور متواری کردن جانوران اعلام و همچنین در مواجه با حیوان وحشی از تحریک آن خودداری کنند.

 

 

با شبستان فارس در شبکه های مجازی همراه باشید

شبکه های اجتماعی داخلی

«سروش» به آدرس

sapp.ir/farsshabestan

«بله» به آدرس

https://ble.ir/farsshabestan

«گپ» به آدرس

https://gap.im/Fars.shabestan

«ایتا» به آدرس

https://eitaa.com/farsshabestan

سایر شبکه های اجتماعی

«اینستاگرام» به آدرس

https://www.instagram.com/fars.shabestan

اگر برای نخستین بار وارد این صفحه می شوید، نخست گزینه دنبال کردن (follow) را بزنید.

«واتس آپ» گروه اول به آدرس

b2n.ir/wa1fshb

در صورت پرشدن کانال واتس آپ، آدرس کانال جدید اعلام خواهد شد.

«تلگرام» به آدرس

https://t.me/farsshabestan

 

 

پایان پیام/ 130

نظر شما