شناسهٔ خبر: 39345852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بر اساس پیش بینی هواشناسی؛

کاهش دما و بارش باران در خراسان رضوی ادامه دارد

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد، ادامه بارش باران، تگرگ و کاهش دمای هوا را پیش بینی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه‌های آینده نگری و خروجی مدل‎های هواشناسی نشان دهنده این است که کماکان رگبار باران و رعد و برق در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ همراه با وزش باد شدید لحظه‎ای تداوم خواهد داشت همچنین با توجه به میزان بارش طی ۲۴ ساعت آینده به خصوص ساعات بعدازظهر و شب جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‎ها پیش‎بینی می‎شود.

 

روز سه‎شنبه هفته جاری از میزان و گستره بارش کاسته شده به طوری که چهارشنبه در مناطق کوهستانی نیمه شرقی استان بارش پراکنده باران رخ خواهد داد ضمن اینکه امشب و فردا صبح در مناطق مستعد پدیده مه آلودگی دور از انتظار نیست.

 

روند کاهش نسبی دمای هوا نیز از امروز آغاز و تا اوایل روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای ۷ درجه سانتیگراد خنک‎ترین و سرخس با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

 

در این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۱۱ و ۲۴ درجه سانتیگراد بوده است همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد، ابری بعضی ساعات رگبار باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد درسردترین زمان ۸درجه سانتیگراد و در گرم ترین زمان به ۱۴ درجه سانتیگراد افزایش پیدا خواهد کرد.

پایان پیام/ 483

نظر شما