شناسهٔ خبر: 39344097 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

درخواست تمدید مهلت تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی رد شد

رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد اگر تا نیمه شب فردا احزاب این رژیم بر سر تشکیل کابینه به توافق نرسند، او برای تشکیل کابینه به سراغ پارلمان می‌رود و مهلت تشکیل کابینه را تمدید نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس رژیم صهیونیستی به درخواست تمدید مهلت تشکیل کابینه این رژیم جواب رد داد.

بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل «کان نیوز»، به رغم درخواست «بنی گانتز» رهبر ائتلاف «آبی-سفید» رژیم صهیونیستی از «رووین ریولین» رئیس این رژیم برای  تمدید دو هفته‌ای مهلت تشکیل کابینه، ریولین با این درخواست مخالفت کرد.

 مخالفت رئیس رژیم صهیونیستی با درخواست گانتز مامور تشکیل کابینه این رژیم در حالی انجام شده که  مهلت او برای تشکیل کابینه جدید فردا دوشنبه به اتمام می‌رسد.

به گفته رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی، اگر تا نیمه شب فردا بر سر تشکیل کابینه فراگیر توافق نشود، تصمیم‌گیری بر سر اینکه چه کسی مامور تشکیل کابینه شود به پارلمان سپرده می‌شود.

طبق قوانین موجود در رژیم صهیونیستی، پارلمان این رژیم (موسوم به کنست)  21 روز برای تعیین اینکه چه کسی کابینه را تشکیل دهد، مهلت دارد.

در صورت ناتوانی نمایندگان برای تعیین مامور تشکیل کابینه، راهی به جز رجوع به انتخابات پارلمانی جدید در رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند و صهیونیست‌ها باید برای چهارمین بار انتخابات پارلمانی برگزار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما