شناسهٔ خبر: 39343567 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سخنگوی آتش نشانی شهرداری به ایلنا خبر داد:

کشف ۴ جسد در یک حادثه آتش‌سوزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از کشف ۴ جسد در یک حادثه آتش‌سوزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۳۰ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان دو طبقه در خیابان اجاره دار، کوچه ماندگار به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۲ ایستگاه به همراه خودروی تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شده اند، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه با یک اتاقک ۱۳ متری نیز بر روی پشت بام بود. مقداری لوازمی مانند مبل در این اتاقک نگهداری می شد که دچار آتش سوزی شده بود. 

ملکی با بیان اینکه در انتهای اتاقک یک پستو ۲ الی ۳ متری قرار داشت، تصریح کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش و باز کردن درب اتاقک پستو با وضعیت بی‌حال ۴ مرد جوان حدود ۳۰ تا ۴۰ مواجه می‌شوند. در آن قسمت هیچ شعله ای سرایت نکرده بود و فقط آثار دودزدگی در محل وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: ۴ نفر در همان فضای کوچک و در کنار وسایل‌شان که شامل یک کامپیوتر و میز بود، کاملا بی‌حال نقش بر زمین بودند که به تایید عوامل اورژانس هر ۴ نفر جان خود را از دست داده بودند. علائم سوختگی ناشی از آتش سوزی روی بدن آنها مشخص نبود.

وی ادامه داد: آتش به سرعت خاموش شده و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد. 

برچسب‌ها:

نظر شما