شناسهٔ خبر: 39331394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری ابتلا به کرونا را تایید کرد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش پاراوزن‌ه‌برداری ایران در دسته ۸۰ کیلوگرم با تایید مثبت بودن آزمایش کرونای خود گفت: در حدود یک هفته است که در قرنطینه خانگی به سر می برم و حالم رو به بهبود است.

صاحب‌خبر -

«روح الله رستمی» که عنوان قهرمانی پاراوزنه‌برداری جهان در دسته ۸۰ کیلوگرم را در کارنامه دارد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چند هفته گذشته نشانه‌هایی از ابتلا به ویروس کرونا داشتم که پس از آزمایش ابتلایم به این بیماری مثبت اعلام شد و این موجب شد تا برای درمان قرنطینه خانگی باشم.

او عنوان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تمام موارد بهداشتی را رعایت کردم اما متاسفانه مبتلا شدم. در حدود یک هفته است که روند درمانی را شروع کردم و نسبت به روزهای گذشته بهبود نسبی پیدا کردم. باید حدود یک هفته دیگر در قرنطینه و تحت درمان باشم. امیدوارم هیچ کسی در شرایط قرنطینه قرار نگیرد چون سخت و طاقت فرساست.

دارنده مدال طلای بازی‌های ۲۰۱۸ پاراآسیایی جاکارتا در پایان گفت: سلامت بهترین نعمتی است که خدا به انسان هدیه کرده است. از شهروندان خواهشمندم که دستورات بهداشتی را رعایت کنند و از تردد غیر ضروری بپرهیزند. سلامت افراد و جامعه مهمتر از هر چیز دیگری است.

رستمی مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و عنوان قهرمانی مسابقات جهانی قزاقستان را در کارنامه دارد. او یکی از امیدهای کسب مدال طلا در پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو به شمار می‌رود.

نظر شما