شناسهٔ خبر: 39325924 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

برگزاری آنلاین مسابقه «به توان کتاب» در 12 مرحله

مرادی با اشاره به برگزاری آنلاین مسابقه «به توان کتاب» در 12 مرحله، گفت: ثبت نام مرحله اول تا 30 فروردین ماه و با کتاب «انسان 250 ساله» خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمد مرادی، معاون فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان درباره برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «به توان کتاب» از سوی بسیج دانشجویی استان، گفت: این مسابقه در 12 مرحله برگزار خواهد شد که دوره اول آن با کتاب «انسان 250 ساله» آغاز می شود و مهلت ثبت نام آن تا 30 فروردین ماه تمدید شده است.

وی افزود: ان شاء الله قرار است تا مرحله اول مسابقه در 15 رمضان امسال به صورت آنلاین برگزار شود و جوایزی نظیر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان اصفهان در خصوص هدف برگزاری این مسابقه بیان داشت: هدف از برگزاری مسابقه در ایام کرونایی و قرنطینه خانگی آن است که قشر دانشجو بتواند با سبک زندگی ائمه طاهرین(ع) آشنا شوند و بتوانیم گامی در جهت فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت جوان مؤمن انقلابی برداریم.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ثبت نام می توانند نام، نام خانوادگی و شماره دانشجویی خود را به آیدی @modiriyat_farhangi_es در پیام رسان ایتا ارسال کنند.
 

نظر شما