شناسهٔ خبر: 39275514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزارت اطلاعات، حافظ امنیت و دستاوردهای نظام

امام جمعه شهرستان اهر گفت: وزارت اطلاعات حافظ امنیت کشور و صیانت کننده از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهر با  تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) اظهار داشت:  برگزاری جشن نیمه شعبان همه‌ساله با شور و شعف خاصی در ایران اسلامی و منطقه ما توسط اقشار مختلف به‌ویژه جوانان عزیز برگزار می‌شد، که متاسفانه  امسال به جهت شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا که اکثر کشورها و ایران اسلامی درگیر آن می باشد، امیدواریم با تدبیر لازم این روز بسیار مهم، با نشاط و سرور انگیز سپری شود.

وی افزود: انتظار می رود  امسال هم  با تدابیر خاص و رعایت مقررات و اصول بهداشتی این روز خجسته و پربرکت را گرامی داشته و علاقه مندیمان را به حضرت امام زمان (عج) ابراز کنیم.

حاجی زاده یادآور شد: شب نیمه شعبان یکی از با فضیلت‌ترین شب بعد از شب قدر می‌باشد و به فرمایش امام صادق(ع) شبی است که خداوند منان به ذات مقدس خود سوگند یاد کرده است که هیچ نیازمندی را دست خالی برنگرداند.

وی افزود: در این روز  از نماز، قرائت قرآن، ادعیه، مناجات شعبانیه، زیارت امام حسین(ع) و سایر برنامه‌هایی که این ستاد دارد، مردم منطقه ارسباران به‌ویژه شهرستان اهر بهره‌مند باشند و به جهت آنچه که در شرایط خاص امروز (کرونا) هیچ تجمعی برای حفظ سلامت و مصونیت اجتماع برگزار نمی شود، برنامه‌هایی با رعایت  موارد بهداشتی توسط ستاد برگزاری نیمه شعبان در این روز اجرا خواهد شد.

امام جمعه شهرستان اهر تصریح کرد: وزارت اطلاعات حافظ امنیت کشور و صیانت کننده از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است.

وی گفت:  عزیزان ما در وزارت اطلاعات چشم بینا و بصیر نظام هستند، چشمی که هرگز خستگی و خواب‌آلودگی ندارد و هر وجب از این کشور بزرگ و پهناور امام زمان(عج) را زیر نظر دارند و وضعیت داخلی و خارجی را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/60003

نظر شما