شناسهٔ خبر: 39268135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انجام ۲۵ هزار مترمربع لکه‌گیری راه‌های استان سمنان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از انجام ۲۵ هزار و ۶۰ مترمربع لکه‌گیری محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا عرب‌احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در راستای ایمن‌سازی و افزایش ایمنی محورهای ارتباطی استان به‌ویژه محورهای شریانی، طی سال گذشته، 25 هزار و 60 مترمربع از محورهای مواصلاتی استان با استفاده از آسفالت لکه‌گیری شد.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه به‌منظور تحقق اهداف ایمنی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: در سال گذشته، اقدامات کوتاه‌مدت و پیشگیرانه متعددی شامل تعریض محور، نصب علائم، مسیر نما، گاردریل و اجرای شیارهای لرزاننده عرضی در 10 نقطه پرحادثه محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: در راستای افزایش ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان و به‌منظور رفاه حال مسافران نیز عملیات روکش آسفالت در 40 کیلومتر از محورهای استان انجام شده است.

عرب‌احمدی گفت: با هدف بخشندگی راه‌ها و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای عملیات اصلاح شیب شیروانی در 145 کیلومتر از راه‌های استان نیز انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد مجموعه عوامل راهداری با همفکری و همدلی، سعی در انجام خدمات مطلوب‌تر راهداری در جهت ارتقای امنیت عبور و مرور در جاده‌های مواصلاتی داشته و امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

انتهای پیام/74005/م/

نظر شما