شناسهٔ خبر: 39266166 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

قوامی:

سوابق اجرایی آقای خاوازی در بخش ترویج را به عنوان فرصتی برای بخش کشاورزی بدانیم

نماینده مردم اسفراین با اشاره به سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در بخش ترویج وزارت جهاد کشاورزی گفت: این سوابق را فرصتی برای بخش کشاورزی بدانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «هادی قوامی» در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 20 فروردین در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: اگر نگاهی به آمار رشد اقتصادی در سال 98 داشته باشیم، متوجه می شویم که نرخ بالایی از رشد اقتصادی کشور متعلق به بخش کشاورزی است. با توجه به تحریم ها نرخ رشد اقتصادی 7.6 درصد با نفت بوده است ولی اگر نفت را از آن جدا کنیم، این نرخ رشد صفر می شود و سهم بخش کشاورزی 3.2 درصد مثبت بوده است. این بخش اثرات منفی را از بین برده است.

 

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علیرغم تحریم ها و فشار اقتصادی بخش کشاورزی توانسته است سهم خود در رشد اقتصادی را بالا ببرد.

 

وی با اشاره به ویژگی های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: آقای خاوازی سوابق اجرایی در بخش ترویج داشته اند و همان طور که می دانید طبق نظر کارشناسان مهمترین رکن بخش کشاورزی همین بخش ترویج است. که با توجه به سابقه اجرایی وزیر، این می تواند نقطه قوتی برای این بخش باشد و باید این را فرصتی برای بخش کشاورزی بدانیم.

 

وی با بیان اینکه خاوازی رهبری عمل گرا و فردی مسئولیت پذیر است، گفت: مدیر باید بتواند محیطی را خلق کند که همه عوامل را برای رسیدن به اهداف اش بسیج کند که آقای خاوازی به خوبی از این توانمندی برخوردار است.

 

قوامی بیان کرد: سلامت مالی مدیران موضوعی است که همواره مورد تاکید ما بوده است و این نیز از جمله ویژگی های آقای خاوازی است. وی در شورای اقتصاد می تواند در بحث تعیین تعرفه های واردات و همچنین واردات بی رویه محصولات کشاورزی و جلوگیری از آن نقش تاثیرگذاری داشته باشد./

پایان پیام/ 33

نظر شما