شناسهٔ خبر: 39265629 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گزارش ایلنا از کنسرت آنلاین سینا سرلک؛

اجرایی که به پرستاران، پزشکان و کادر درمان تقدیم شد/ دعوت به مراقبت از یکدیگر در روزهای سخت

شب گذشته سه‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه سینا سرلک طی برنامه «نوروزخانه» در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای کنسرت آنلاین پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سینا سرلک به اتفاق اعضای گروهش شب گذشته، سه‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرت آنلاین برگزار کرد.

CYMERA_۲۰۲۰۰۴۰۸_۱۰۴۷۳۱

در این کنسرت سینا سرلک پس از اجرای یک قطعه با مخاطبان و هوادارانش خوش و بش کرد.

او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: به مردم بسیار عزیز سرزمینم سلام عرض می‌کنم و امیدوارم این برنامه را هر کجا می‌بینند خوب و سلامت باشید و به پیشگاه شما عرض ادب می‌کنم.

سرلک افزود: این اولین‌بار است که کنسرت بدون تماشاگر را تجربه می‌کنیم و جای شما عزیزان در سالن بسیار خالی است، اما به دلیل ایامی که در آن هستیم و شرایط ویژه‌ای که به دلیل ویروس کرونا ایجاد شده باید اصول لازم را رعایت کنیم و از شما می‌خواهم مراقب سلامتی خود باشید.

او گفت: امیدوارم که این روزهای تلخ چه زودتر سپری شوند و زندگیمان به شرایط عادی باز گردد.

CYMERA_۲۰۲۰۰۴۰۸_۱۰۵۱۵۶

سینا سرلک سپس از شهرداری تهران بابت تولید و تدارک برنامه «نوروزخانه»  تشکر کرد و گفت: از تمام عواملی که این ایده را عملی کردند و برای برگزاری آن تلاش نمودند، ممنونم و تشکر می‌کنم.

سرلک ادامه داد: به نظرم این ایده بسیار ارزشمند است و از آنجا که این روزها مردم نازنین ما در منزلشان حضور دارند، اتفاق خوبی است که برنامه‌های فرهنگی و هنری را ببینند.

سینا سرلک سپس از مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، محمد اللهیاری و همکارانش تشکر کرد و گفت: من در صفحه اینستاگرامم نیز گفتم که این اجرا را به پرستارانی که طی دو ماه گذشته زحمات بسیاری کشیده‌اند، همچنین  پزشکان و کلیه پرسنل زحمتکش کادر درمان و همه آنهایی که برای خدمت به مردم از جان خودشان مایه گذاشتند تقدیم می‌کنم و دست تک تک آن عزیزان را می‌بوسم.

سینا سرلک پس از اجرای قطعه‌اش با آنهایی که به تازگی طی ارتباط اینترنتی به دیدن کنسرت نشسته بودند نیز سلام و احوالپرسی کرد.

CYMERA_۲۰۲۰۰۴۰۸_۱۰۵۱۰۷

سرلک در ادامه از مخاطبان و هوادارانش خواست اعضای گروهش را تشویق کنند.

او سپس از تصویربرداران، صدابرداران و همه عوامل حاضر در سالن همایش‌های برج میلاد بابت حضور و زحماتشان تشکر کرد.

سینا سرلک پس از اجرای قطعاتی بازهم از حضور اعضای ارکسترش در کنسرت آنلاین تشکر کرد و به معرفی آنها پرداخت.

سرلک در ادامه کنسرت قطعات دیگری اجرا کرد و خطاب به  مخاطبان گفت: طبیعتا شرایط موجود برای ما نیز بسیار سخت و دشوار است؛ زیرا ما نیز از شما مردم هستیم و غریبه نیستیم و مانند شما زندگی می‌کنیم و مشکلات و فراز و نشیب‌های زندگی ما نیز شبیه زندگی شماست. بنابراین امیدوارم این روزها را زودتر طی کنیم.

این خواننده افزود: مراقب یکدیگر باشیم و شاید لازم است این روزها یکدیگر را بیشتر دوست بداریم قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم.

CYMERA_۲۰۲۰۰۴۰۸_۱۰۴۸۵۰

سینا سرلک پس از اجرای قطعاتی با آرزوی بهترین‌ها برای مخاطبان و مردم، کنسرت آنلاینش را به پایان رساند.

گ‍فتنی است، با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران، خوانندگان موسیقی پاپ و برخی گروه‌ها از جمعه ۸ فروردین‌ لغالیت ۲۱ فروردین‌ماه در قالب برنامه نوروزخانه به اجرای کنسرت می‌پردازند. زمان برگزاری این کنسرت‌ها ساعت ۲۱:۰۰ هرشب است.

نظر شما