شناسهٔ خبر: 39263830 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیش بینی آب و هوا ۲۰ فروردین

احتمال سیلابی شدن رودخانه ها/ بارندگی تا شنبه ادامه دارد

ضیاییان با اشاره به تداوم بارش باران در اغلب استان های کشور تا روز شنبه ۲۳ فروردین گفت: با توجه به سیلابی شدن رودخانه ها از تردد و توقف در کنار رودخانه ها خودداری کنید.

صاحب‌خبر -

«صادق ضیاییان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور گفت: طی دو روز آینده اغلب مناطق کشور به جز استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی مناطق بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نوار شمالی کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف را خواهیم داشت.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: روزهای جمعه و شنبه به جز جنوب و جنوب شرق کشور بارندگی در سایر مناطق ادامه خواهد داشت و روز یکشنبه 24 فروردین در شمال غرب، سواحل شرقی دریای خزر، شمال شرق، شرق و استان های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی بارندگی ادامه خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز چهارشنبه 20 فروردین در گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت و در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، لرستان، شمال چهار محال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان مرکزی، نیمه غربی اصفهان و سمنان، تهران و شمال ایلام رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 

ضیاییان ادامه داد: روز پنج شنبه نیز در استان های کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، کرمانشاه، همدان، مرکزی لرستان، شمال ایلام، غرب اصفهان، شمال شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، شمال غرب فارس و شمال کرمان، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید، تگرگ و در ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: روز جمعه نیز در شمال استان البرز، تهران و قزوین، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال اصفهان، شرق یزد، مرکزی، همدان، سمنان، شمال یزد، جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی رگبار، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف را پیش بینی می کنیم.

 

وی با اشاره به بالا آمدن سطح آب رودخانه ها بر اثر بارندگی، بارش تگرگ و صاعقه و لغزندگی جاده های مواصلاتی کوهستانی گفت: به هموطنان عزیزمان توصیه می کنیم از تردد غیر ضروری و توقف در کنار رودخانه ها پرهیز کنند.

 

 

پایان پیام/ 47

نظر شما