شناسهٔ خبر: 39261323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نظارت بر بیش از ۵۰۰۰ پروژه برق‌رسانی در استان سمنان

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: کنترل و نظارت بر پنج هزار و ۲۲۷ ردیف کنترل پروژه در بخش‌های مسکن مهر، اعتبارات عمومی و نیرورسانی صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

رضا علی‌اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با بیان اینکه تهیه سه هزار و 394 فقره طرح در راستای توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‌سازی و روشنایی معابر به انجام رسیده، اظهار کرد: طرح‌های مورداشاره شامل 453 هزار و 391 متر شبکه 20 کیلوولت هوایی و زمینی، 616 دستگاه پست‌های هوایی و زمینی و دو هزار و 157 دستگاه سرچراغ روشنایی معابر است.

وی با اشاره به اینکه سامانه داشبورد مدیریتی RAMIX و اجرای بیش از 10 شاخص کلیدی آن در شرکت توزیع برق استان سمنان راه‌اندازی و بهره‌برداری شده است، اضافه کرد: تهیه آمار و اطلاعات برآورد بار و انرژی شرکت توزیع برق استان سمنان تا سال 1403 پیش‌بینی و آماده شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: در سال گذشته، عملیات کنترل و اصلاح اطلاعات مکانی و توصیفی هشت هزار و 48 پست هوایی، 617 ایستگاه زمینی توزیع برق، هفت هزار و 383 کیلومتر خط هوایی و 160 کیلومتر شبکه زمینی و 71 هزار و 500 اشتراک زیرپستی در نرم‌افزار سیستم اطلاعاتی جغرافیایی این شرکت به اجرا درآمده است.

علی‌اصغری تصریح کرد: برداشت و ورود اطلاعات بخشی از خطوط فشار ضعیف هوایی به میزان یک هزار و 367 کیلومتر و همچنین شبکه فشار ضعیف زمینی به مقدار 452 کیلومتر در سطح استان عملیاتی شده است و در سال جاری نیز این برنامه استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/74001/م/

نظر شما