شناسهٔ خبر: 39252351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

12 هزار سبد غذایی بین مددجویان گلستان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان از توزیع 12 هزار سبد غذایی بین مددجویان استان از سوی قرارگاه مردمی مدافعان سلامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

عیسی بابایی امروز با تبریک اعیاد شعبانیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با هماهنگی قرارگاه مردمی مدافعان سلامت در استان بیش از ۱۲ هزار سبد غذایی بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد توزیع شد.

وی تصریح کرد: ۷۸ هزار خانوار معادل ۱۴۵ هزار نفر در استان گلستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

* ارسال ۳۵ هزار بسته بهداشتی برای خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان با بیان اینکه ۵۰ درصد افراد زیرپوشش این نهاد افراد سالمند، صعب‌العلاج و بیماران خاص هستند، افزود: با شیوع ویروس کرونا جمعیت زیرپوشش در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار دارند که در این راستا ضدعفونی و توزیع اقلام بهداشتی انجام گرفته است.

بابایی با اشاره به تشکیل ستاد کرونا همزمان با شیوع این ویروس در استان از ارسال ۳۵ هزار بسته بهداشتی برای خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد استان خبر داد.

به گفته وی مبلغ 100 هزار تومان برای تهیه ماسک و مواد ضد عفونی به حساب ۱۰ هزار خانوار زیر پوشش استان گلستان واریز شد.

*‌2 هزار و 500 بیمار صعب‌العلاج زیرپوشش کمیته‌امداد گلستان قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان با بیان اینکه 2 هزار و 500 بیمار صعب‌العلاج زیر پوشش این نهاد قرار دارند، افزود: بیش از ۹ هزار یتیم زیرپوشش این نهاد هستند و مساعدت مالی از کمیته امداد دریافت می‌کنند علاوه بر آن ماهانه مبلغ یک میلیارد تومان به حساب ایتام از سوی حامیان آنها واریز می‌شود.

به گفته بابایی؛ در ماه مبارک رمضان برای خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد سبد غذایی در نظر گرفته شده است که در عید فطر به صورت نقدی به آنان تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/83001

نظر شما