شناسهٔ خبر: 39248139 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ارائه‌ بسته‌ جامع غربالگری و ایمن‌سازی محیط کار در برابر کرونا

بسته‌ی پیشنهادی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف پیشگیری از ویروس کرونا جهت ایمن‌سازی محیط و حفظ سلامت پرسنل شاغل ارایه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم امداد کلینیک شامل پزشک و پرستار در محل سازمان به غربالگری و معاینه‌ پرسنل مطابق آخرین پروتکل‌های استاندارد ستاد مرکزی مبارزه با کرونای وزارت بهداشت و اخذ تصمیمات بالینی می‌پردازد.

 هم‌چنین مرکز بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) جهاددانشگاهی در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با به‌کارگیری کارشناسان مجرب بهداشت محیط و (HSE) خدمات ضد عفونی، گندزدایی و ویروس‌کشی فضاهای کاری و عمومی ادارات، کارگاه‌ها و کارخانجات، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها را در دستور کار قرار داده است.

 چک‌لیست‌ها و فرم‌های طراحی‌شده در سامانه‌ی ۱۲۳corona.com شرایط را برای طی دوره‌ی قرنطینه و خودمراقبتی بیماران و افراد مشکوک در منزل با سهولت و به صورت ایمن مهیا می‌کند؛ از طرف دیگر سپری‌کردن دوره‌ی قرنطینه تحت نظارت پزشک، به بیمار و خانواده‌ی وی اطمینان می‌دهد که شرایط کاملا تحت نظر بوده و طبق پروتکل‌های استاندارد بیمار پایش و مراقبت می‌شود.

مرکز سلامت روان رویین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی نیز اقدام به ارایه‌ی خدمات مشاوره‌ی رایگان از جمله مشاوره‌ی مدیریت استرس و اضطراب فردی، مشاوره‌ی مدیریت روانی کودکان در فضای بحرانی، مشاوره‌‌‌‌‌ی مدیریت استرس سالمندان کرده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات ارزیابی و غربالگری و معاینه‌ پرسنل سازمان‌ها، کارگاه‌ها، کارخانجات، ادارات و عملیات تخصصی ضدعفونی توسط مرکز (HSE)، می‌توانند با شماره تلفن ۷۲۱۰۳ مرکز امداد کلینیک جهاددانشگاهی و جهت استفاده از خدمات مشاوره‌ رایگان متخصصان روان‌شناس مرکز سلامت روان «رویین»  با شماره تلفن ۴۵۲۹۸ تماس حاصل نمایند.

نظر شما