شناسهٔ خبر: 39235319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

شناسایی ۶ بیمار جدید/ مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۱۵۴ نفر رسید

شیرانی گفت: با شناسایی ۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان به ۱۵۴ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

«مجید شیرانی» امروز (سه شنبه ۱۹ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: از ابتدای ویروس کرونا تاکنون ۷۰۰ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ های استان بستری شده اند که از این تعداد آزمایش گرفته شد و تعدادی زیادی از آنها با آزمایش منفی از بیمارستان ترخیص شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ۱۱۱ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان بهبود یافته‌اند، افزود: هم اینک ۷۰ بیمار مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در استان گزارش نشده و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری نوپدید همان ۱۸ نفر هستند.

 

شیرانی افزود: چهارمحال و بختیاری جزء استان‌هایی است که توانسته شیوع ویروس کرونا را تحت مدیریت و کنترل قرار دهد اما اگر همراهی لازم انجام نگیرد ممکن است این وضعیت وارد روند ناگواری شود از همین رو از مردم استان تقاضا می‌شود تا در سه هفته آینده همچنان نسبت به رعایت نکات و ضوابط بهداشتی اهتمام لازم را به کار گیرند.

 

وی بابیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت این استان غربالگری شده است، اظهار داشت: این مهم سبب شده تا استان در رتبه نخست غربالگری در کشور قرار گیرد.

 

پایان پیام/ 361

نظر شما