شناسهٔ خبر: 39207247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دادستان قزوین:

همه دستگاه ها برای تحقق شعار سال تلاش کنند

دادستان قزوین گفت: تمامی دستگاه های استان قزوین برای تحقق و دستیابی به شعال سال که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده است باید تلاش و به سهم خود ایفای نقش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در نشست شورای مدیران قضایی استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امروزه کشور در برابر شدیدترین تحریم‌های دشمنان در تمامی حوزه‌ها قرار دارد و صنعت‌گران و تولیدکنندگان کشور در خط‌ مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار گرفته‌اند.

وی افزود: باید با روزآمدی و کاربردی شدن قوانین و تسهیل و رفع موانع تولید، چرخ تولید را شتاب بخشید چون گردش چرخ صنعت و تولید در فعالیت تمامی بخش‌های کشور تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

قاسمی با بیان اینکه نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان در سال جدید باید با جدیت و هدفمندی برگزار شود، اظهار داشت: این آمادگی در دستگاه قضایی وجود دارد تا با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها، شرایط را برای فعالیت تولیدکنندگان تسهیل کند و این موضوع در دستور کار تمامی مدیران قضایی استان قرار دارد.

دادستان قزوین در ادامه تاکید کرد: شعار سال نباید تنها در کلام خلاصه شود، بلکه ضروری است همه قوا و دستگاه‌ها و نهادها، اقدامات لازم را در راستای تحقق شعار “جهش تولید” انجام داده و سهم خود را در این زمینه ایفا نمایند.

این مقام قضایی استان با بیان اینکه رییس قوه قضاییه در بحث تحقق شعار سال و رفع موانع تولید تاکیدات زیادی داشته‌اند،افزود: به تمامی همکاران توصیه می‌کنیم که اقدامات قضایی آنها باید در راستای سیاست‌های قوه قضائیه باشد و از اقداماتی که موجب تعطیلی واحدهای تولیدی شود، خودداری کنند.

وی گفت:همچنین مدیران قضایی استان باید با بررسی کارشناسانه مسائل و مشکلات مربوط به حوزه صنعت، آنها را در اسرع وقت جهت اتخاذ تصمیم به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاوتی دادگستری استان ارجاع دهند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه‌های فراوانی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کرده‌اند که با هوشیاری و بصیرت رهبر فرزانه انقلاب و حضور به موقع ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی در تمام موارد، نقش بر آب شده اند.

قاسمی گفت:امروزه که دشمنان معیشت مردم را مورد هدف قرار داده اند، بدون‌شک با همدلی، همراهی، همکاری و اقدامات جهادی کلیه دستگاه‌ها، نهادها و آحاد جامعه موفق نخواهند شد و انقلاب از این پیچ تاریخی نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹ و اعیاد شعبانیه و تقدیر از اقدامات جهادگونه قضات و کارکنان خدوم دادگستری استان در راستای تحقق عدالت در سال گذشته، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال هموطنان عزیز با شرایط خاص به استقبال بهار رفتند که امیدواریم با همراهی و توجه به توصیه‌های پزشکی و رعایت نکات بهداشتی، بسیج تمامی امکانات و اقدامات به موقع از گسترش بیشتر این ویروس جلوگیری و این بیماری ریشه کن شود.

نظر شما