شناسهٔ خبر: 39191814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندارکرمان:

امکانات خوبی نسبت به تعداد مبتلایان کرونا در استان داریم

استاندار کرمان گفت: با افتتاح نقاهتگاه ۱۲۰ تختخوابی ارتش، ظرفیت تخت های نقاهتگاهی استان به ۳۸۰ تخت رسید و از حیث امکانات در وضعیت خوبی قرار داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدجواد فدائی  در مراسم افتتاح نقاهتگاه 120 تختخوابی قرارگاه منطقه ای نزاجا در جنوب شرق کشور برای مقابله با کرونا افزود: قرارگاه منطقه ای ارتش در بحث شناسایی و غربالگری بیماران، در تأمین تجهیزات، ایجاد بیمارستان صحرایی و نیز نقاهتگاه تلاش زیادی در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان انجام داده و در تمامی مباحث مربوط به کرونا، ارتش همراه با دیگر ارکان نظامی کشور در کنار مردم و مسئولین بوده است.
وی با بیان اینکه در استان کرمان چهار نقاهتگاه برای بهبود وضعیت بیماران کرونایی راه اندازی شده است تصریح کرد: با افتتاح نقاهتگاه 120 تختخوابی ارتش، ظرفیت تخت های نقاهتگاهی استان به 380 تخت رسید و از حیث امکانات در وضعیت خوبی قرار داریم.
فدائی با تقدیر از همکاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: تعطیلی تفرجگاه ها در روزهای گذشته به مدیریت بیماری کووید-۱۹ در استان کمک کرد و امیدواریم این بیماری در آینده ای نزدیک از دیار کریمان رخت بر بندد.

نظر شما