شناسهٔ خبر: 39152046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهید سلگی شخصیتی بی‌ریا و دلسوز انقلاب بود/ خود را بدهکار انقلاب می‌دانست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شهید سلگی را دارای شخصیتی بی ریا و بدهکار انقلاب عنوان کرد و گفت: ایشان دلسوز انقلاب و نظام بود و از انقلاب و نظام توقعی نداشت.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تسلیت شهادت سردار حاج میرزا سلگی اظهار کرد: شناخت بنده از حاج میرزا سلگی به سال ۱۳۵۹ به بعد برمی‌گردد از روزهای اول که به جبهه و سرپل ذهاب آمدند و بعدها در لشگر انصارالحسین(ع) بودند.

وی تصریح کرد: چند روز گذشته که در بیمارستان بستری بودند به عیادت رفتیم و مسوولان همه تلاش خود را برای سلامتی او انجام دادند اما گویا حاج میرزا همه امکانات را برای شهادت آماده کرده بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه حاج میرزا به دلیل خلوص نیت از علمداران بزرگ انقلاب است افزود: روایت خاطرات دفاع مقدس در کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» خود گواهی بر دلیرمردی حاج میرزاست که رهبری نیز جملات زیبا و تاریخی فرمودند که «اگر امکان داشت برای دیدن ایشان به همدان می‌رفتم».

وی با بیان اینکه حاج میرزا تمام تلاش خود را برای رضای خدا انجام می‌داد و هرآنچه داشت برای حفظ انقلاب و نظام به کار می‌گرفت تصریح کرد: این شهید بزرگوار حتی یک خانه برای نشستن نداشت و زندگی بسیار ساده داشت.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه شهید سلگی از انقلاب برداشت نکرده بود و هرآنچه داشت با اخلاص برای انقلاب گذاشته بود خاطرنشان کرد: در این انتخابات نیز خیلی تلاش کرد به طوری که وقتی از او پرسیدم حضور در شورای ائتلاف انتخابات سخت بود یا دفاع مقدس، پاسخ داد که انتخابات سخت‌تر بود.

وی شهید سلگی را دارای شخصیتی بی ریا و بدهکار انقلاب عنوان کرد و گفت: دلسوز انقلاب و نظام بود و از انقلاب و نظام توقع نداشت و به دنبال این و آن نبود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در خصوص کتاب آب هرگز نمی‌میرد گفت: حاج میرزا سلگی هرگز نمی‌میرد او همچون آبی پاک، زلال و جاری است که همواره در یاد و خاطره ما خواهد ماند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما