شناسهٔ خبر: 39136462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون عمرانی استاندار خبر داد:

لزوم کنترل مضاعف بر نحوه عملکرد جایگاه های سوخت استان قزوین

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: برای مقابله با کرونا باید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کنترل مضاعفی بر نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرخزاد با اعلام این خبر گفت: متاسفانه دستورالعملی که به جایگاه‌های سوختگیری ابلاغ شده به درستی انجام نمی‌گیرد و بسیاری از رانندگان علیرغم تاکید بر انجام سوختگیری توسط متصدیان پمپ بنزین‌ها، خود مبادرت به این کار می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار قزوین افزود: لازم است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کنترل مضاعفی بر نحوه عملکرد این جایگاه‌ها داشته باشد تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی در ادامه تاکید کرد: ادارات هم موظف هستند محیط داخل و ورودی اداره را ضدعفونی و فرمانداری‌ها هم به عنوان مرجع عالیه بر نحوه عملکرد ادارات در این خصوص نظارت کنند.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به برگزاری رزمایش ضدعفونی شهر قزوین، گفت: دستگاه‌ها همکاری لازم را با این رزمایش داشته باشند و مواد ضدعفونی مورد نیاز نیز از طریق نیروگاه شهید رجایی و شهرداری قزوین تامین شود.

فرخزاد خاطرنشان کرد: اولویت ضدعفونی اماکن براساس نظر بهداشت محیط شهرستان‌ها به صورت روزانه تعیین و به بسیج و شهرداری اعلام شود.

نظر شما