شناسهٔ خبر: 39134871 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

کشف حدود ۲۸ میلیون انواع لوازم بهداشتی در ۲۴ ساعت گذشته

رکنا: رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف حدود ۲۸ میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته و اهتمام ویژه پلیس برای برخورد با متخلفان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، سردار محمد رضا مقیمی ضمن قدردانی از همراهی مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در پیشگیری از شیوع این بیماری اظهارکرد: همچنان مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در اولویت اول مأموریتی پلیس امنیت اقتصادی ناجا قرار داشته است و همکاری با سایر نهادها در توزیع سریع این اقلام با تمام توان در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه لوازم بهداشتی و انبارها طی ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۸ میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی شامل ۲۷ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۷۷ عدد انواع دستکش و ماسک، ۳۵ هزار و ۷۶۶ لیتر مواد ضد عفونی کننده کشف و ۱۵۱ مرکز عرضه متخلف تجهیزات و لوازم بهداشتی نیز پلمب شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه لوازم بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تحویل داده می‌شود، گفت: در این خصوص ۵۰ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است و با مد نظر قرار دادن شعار سال به نام "جهش تولید" به‌صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز، احتکار و ... قاطعانه و موثر با مخلان نظام اقتصادی کشور مبارزه می‌کند.

به گزارش سایت پلیس مقیمی در پایان گفت: درخواست و تقاضای پلیس از مردم سراسر کشور این است که به محض اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را به سرعت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

نظر شما