شناسهٔ خبر: 39107888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسیرهای اصلی و فرعی تکاب در روز سیزده بدر مسدود می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تکاب گفت: تمام مسیرهای اصلی و فرعی این شهرستان جهت مقابله با بیماری کرونا در روز سیزدهم فروردین (سیزده بدر) مسدود خواهدشد.

صاحب‌خبر -

سرگرد ناصر همتی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم در راستای تدابیر ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در تکاب برای قطع زنجیره انتقال بیماری اتخاذ شده و بر اساس مصوبه کمیسیون اجرایی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روز ۱۳ فروردین تمامی ورودی و خروجی‌های این شهرستان اعم از راه‌های اصلی و فرعی مسدود می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در مبادی ورودی به روستاها به ویژه اماکن طبیعی و تاریخی در روز طبیعت با مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها از تردد خودروها جلوگیری خواهدشد.

سرگرد همتی اظهار داشت: از شهروندان تقاضا می‌کنیم از اتراق در طبیعت و خروج از منزل و هرگونه تردد در جاده‌های اصلی، فرعی وروستایی تکاب در روز سیزده‌بدر خودداری کنند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تکاب ادامه داد: علاوه بر آن، تمامی پارک‌ها و تفرج‌گاه‌های داخل شهر نیز در روز طبیعت تعطیل بوده و از حضور در تفرجگاه‌های خارج از شهر و خانه‌باغ‌ها با همکاری دهیاران و شوراهای روستا ممانعت می شود.

سرگرد همتی افزود: با خودروهای متخلف که به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس راهور در روز سیزده بدر توجه نکنند، براساس ضوابط طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برخورد می‌شود.

طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری از بامداد روز جمعه گذشته همزمان با سراسر کشور در تکاب نیز اجرا می‌شود و بر اساس آن چهار اکیپ کنترل و بازرسی تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی شهر تکاب مستقرشده‌اند.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که ۸۱ هزار نفر جمعیت دارد و از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور تاکنون ۲۰ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده اند که ۱۷ نفر از آنان از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

نظر شما