شناسهٔ خبر: 39087654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خبر داد

وجود ۵ هزار تخت بیمارستانی برای بیماران احتمالی در آذربایجان شرقی

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که پنج هزار تخت بیمارستانی برای مداوای بیماران احتمالی در استان، آماده است، اظهار کرد: تا به امروز 618 مورد بستری مبتلا به کرونا در استان داریم و بخش اعظمی از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان برای روزهای احتمالی بحرانی، آماده است.

صاحب‌خبر -

علیار راستگو در ارتباط تصویری با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با معاونان سیاسی و امنیتی استانداری‌های سراسر کشور، از تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمام شهرهای استان خبر داد و گفت: بیش از 1500 نفر به صورت شبانه روزی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

وی با اشاره به اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمامی شهرستان‌های استان گفت: اکثر مردم استان همکاری خوبی با دستگاه‌های مسئول برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا دارند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از دو روز پیش و به صورت شبانه روزی در 83 نقطه استان در حال اجراست.

راستگو ادامه داد: به 35 هزار خودرو توسط پلیس تا صبح امروز، تذکر داده شده و با رانندگان متخلف و بی توجه به توصیه‌ها، متناسب با قوانین برخورد شده و علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، دستور توقیف خودروی آن‌ها به مدت یک ماه صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی در ادامه از همکاری نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج برای مشارکت در طرح‌های مقابله با کرونا در استان قدردانی کرد و افزود: چهار بیمارستان نظامی در استان و یک نقاهتگاه جدیدالاحداث ارتش جمهوری اسلامی در تبریز به ظرفیت 400 تخت نیز آماده پذیرش و مداوای بیماران احتمالی در صورت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان است. 

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما