شناسهٔ خبر: 39087645 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبرداد:

ثبت هشتمین قربانی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ شمار بیماران کرونایی به ۱۲۴ نفر رسید/رشد نگران‌کننده کرونا در استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از 143 نمونه ارسال شده به آزمایشگاه‌های تشخیصی پنج نمونه مثبت اعلام شد و به این ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در استان به 124 بیمار رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، "پرویز یزدان پناه "با بیان اینکه یک مورد مرگ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید جلیل در روز گذشته داشتیم، افزود: کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تا به این لحظه هشت قربانی گرفته است.

وی به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران اشاره و اظهار داشت : در شهرستان دنا یک بیمار خانم، در شهرستان بویراحمد یک بیمار خانم، در شهرستان کهگیلویه یک بیمار خانم، در شهرستان باشت یک بیمار خانم و در شهرستان گچساران نیز یک بیمار مرد شناسایی شده است.

یزدان پناه گفت: روند بیمار یابی در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار امیدوار کننده بوده و نسبت به روزهای گذشته تعداد نمونه گیری ها و پایگاه های نمونه برداری افزایش چشم گیری یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به تقدیر دکتر رئیسی؛ معاون بهداشت وزارت از دانشگاه گفت: عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث بیماریابی کرونا منجر شد تا کهگیلویه و بویراحمد جزو استانهای برتر کشور در حوزه بیماریابی شود و مورد تقدیر وزارت بهداشت قرار گیرد.

یزدان پناه افزود: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هرگونه پرسشی با سامانه 4030 تماس حاصل کنند.

نظر شما