شناسهٔ خبر: 39069576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد

شناسایی ۲۱ مورد جدید کروناویروس در خوزستان

احسان‌پور از شناسایی ۲۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۷۹ نفر از مبتلایان در استان بهبود یافته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی احسان‌پور» ظهر امروز (شنبه ۹ فروردین) در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان، از شناسایی ۲۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: با احتساب این تعداد، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۶۳۱ مورد افزایش یافت.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: ۲۱ مورد جدید خوزستان به تفکیک در اهواز ۶ مورد، شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، دزفول، شوش، شوستر و ماهشهر هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های باوی، باغملک و اندیمشک هر کدام یک مورد بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه به یک مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته در دزفول اشاره کرد و اذعان داشت: با احتساب این مورد متاسفانه تاکنون ۷۵ نفر در استان جان خود را از دست دادند.

 

احسان‌پور اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون ۳۷۹ نفر از مبتلایان به کروناویروس در خوزستان پس از بستری و دریافت خدمات درمانی بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۷۷ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند.

 

وی تصریح کرد: تاکنون در اهواز ۲۰۱ نفر، دزفول ۵۹ نفر، خرمشهر ۵۴ نفر، آبادان ۴۹ نفر، ماهشهر ۴۲ نفر، اندیمشک ۴۰ نفر، شوشتر ۳۵ نفر، شادگان ۲۱ نفر، باوی ۲۰ نفر، شوش ۱۹ نفر، مسجدسلیمان ۱۵ نفر، بهبهان ۱۴ نفر، کارون ۱۳ نفر، رامهرمز ۱۲ نفر، امیدیه ۱۰ نفر، ایذه و هندیجان هر کدام پنج مورد، حمیدیه چهار مورد، رامشیر، گتوند و باغملک هر کدام سه مورد، اندیکا ۲ مورد و دشت‌آزادگان و آغاجاری هر کدام یک مورد مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر پیگیری اخبار از منابع موثق توسط مردم تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم اخبار را فقط از منابع معتبر پیگیری کرده و با خودداری از انتشار اخبار با منابع غیرموثق مجموعه‌های مسئول را در کنترل این بحران همراهی کرده و در ایجاد آرامش روانی برای همدیگر سهیم باشند.

 

تاکنون در کل کشور ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد تاکنون ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر بهبود یافته و متاسفانه ۲ هزار و ۵۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند و سه‌هزار و ۲۰۶ نفر نیز در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

 

پایان پیام/ 72

نظر شما