شناسهٔ خبر: 39065670 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تبریک استاندار مرکزی به مناسبت اعیاد شعبانیه

استاندار مرکزی در پیامی فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، استاندار مرکزی در پیامی فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

پیام استاندار مرکزی بدین شرح است:

سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد خجسته سید و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و بزرگ جانباز اسلام و پرچمدار دفاع از حرمت حریم ولایت، حضرت ابوالفضل العباس (ع) به واسطه رشادت و جانفشانی‌های پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی و همچنین فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور بعنوان روز‌های پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.

روز پاسدار، روز تجلی و تحقق صیانت و پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور حراست از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است که کارنامه‌ی درخشان و پر افتخار مجاهداتشان در عرصه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان الگویی کارآمد و مردمی در دفاع از ارزش‌ها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می‌کند.

روز جانباز نماد ایثار و گذشت و مصداق واقعی مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی این جان برکفان عزیز در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا است.

رشادت‌ها و حماسه آفرینی سیزپوشان پاسدار و جانبازان و ایثارگران گرانقدر در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در دفتر خاطرات ملت ثبت و هرگز از اذهان مردم شریف ایران اسلامی پاک شدنی نیست و امروزه نیز در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، تولید علم و فناوری با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی‌ناپذیر خود امنیت، استقلال، عزت و سرافرازی را برای میهن عزیز اسلامی مان به ارمغان آورده اند.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت امام سجاد (ع) را به همه پاسداران مخلص و جانبازان و ایثارگران گرانقدر و خانواده‌های معزز آنان و مردم شریف استان مرکزی تبریک عرض نموده، موفقیت روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/ ر

نظر شما