شناسهٔ خبر: 39065064 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام اینستاگرامی واعظی به مناسبت روز پاسدار:

روز پاسدار بهانه خوبی برای قدردانی از سربازان خط مقدم حفاظت از جان و سلامت مردم است

مسئول دفتر رئیس جمهور در پیامی اینستاگرامی روز پاسدار را تبریک گفت و نوشت: این اعیاد بهانه خوبی برای قدردانی از همه کسانی است که این روزها سربازان خط مقدم برای حفاظت از جان و سلامت مردم هستند. ملت ایران، قدردان همه این عزیزان است و برای سلامتی‌شان دعا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمود واعظی رییس دفتر رئیس جمهور با صدور پیامی در صفحه اینستاگرامی خود اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، از سلحشوران جبهه‌های جنگ و امنیت کشور و همچنین مدافعان سلامت، سربازان خط مقدم حفاظت از جان و سلامت مردم در مقابله با بیماری کرونا تشکر کرد.

وی افزود: این اعیاد فرصت مغتنمی است برای اینکه در این روزهای سرنوشت‌ساز، با توسل به این سه بزرگوار و ذیل عنایات‌ خاص آنها، در نبرد همه‌جانبه با بیماری کرونا، با روحیه و توان بیشتری ظاهر شویم و ان‌شاالله هر چه سریعتر بر این بلیه فائق آییم.

رییس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: این اعیاد همچنین بهانه خوبی برای قدردانی از همه کسانی است که ذیل عنوان مقدس پاسدار در صیانت از ایران عزیز، نقش ایفا کرده و می‌کنند؛ چه دلاورمردانی که سلحشوران جبهه‌های جنگ و امنیت بوده‌اند و هستند و چه آنهایی که این روزها سربازان خط مقدم برای حفاظت از جان و سلامت مردم هستند. ملت ایران، قدردان همه این عزیزان است و برای سلامتی‌شان دعا می‌کند.

 

نظر شما