شناسهٔ خبر: 39063778 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت:

محدودیت های طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابله با کرونا برای تردد غیرضرور مردم است

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه محدودیت های طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابله با کرونا برای تردد غیرضرور مردم است، گفت: این محدودیت ها شامل خدمات ضروری نمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «حسین مدرس خیابانی» شب گذشته (جمعه 8 فروردین) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما به ارائه توضیحاتی درباره طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابله با کرونا پرداخت و با بیان اینکه محدودیت‌ها برای تردد غیرضرور مردم است، گفت: این محدودیت ها شامل خدمات ضروری مثل میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و داروخانه‌ها نمی‌شود.

 

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی نباید به تولید کشور آسیب بزند، گفت: تمام کارخانه‌هایی که کالای ضروری تولید می‌کنند باید شیفت‌های اضافی در نظر بگیرند.

 

وی با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای رونق تولید و بازگشت به وضعیت عادی در کشور گفت: برای برگشت به شرایط عادی باید تمام اصناف و مردم همکاری کنند تا این بیماری مهار شود.

 

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه درباره تعطیلی برخی از اصناف که در طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان شده است، گفت: تعطیلی بخشی از اصناف غیر ضرور اعلام شده است و اگر رعایت نشود حتماً با آن‌ها برخورد می‌شود. فروشگاه‌های زنجیره ای، جایگاه پمپ بنزین، دارو و مواد غذایی در طرح فاصله اجتماعی فعالیت می‌کنند و نباید تعطیل شوند./

پایان پیام/ 50

نظر شما