شناسهٔ خبر: 39061907 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع بیش از هزار کیلو مرغ و 361 بسته ارزاق میان نیازمندان توسط مسجد ارک

عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران گفت: با توسل به ذوات مقدس اهل بیت (ع) و به لطف مشارکت مردم در ماه‌های رجب و شعبان، در دو مرحله ۸۱۵ عدد مرغ به همراه ۳۶۱ بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

حسین ارضی عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش‌های این گروه جهادی در راستای ارائه خدمات اجتماعی در ماه‌های رجب و شعبان اظهارداشت: با توسل به ذوات مقدس اهل بیت (ع) و به لطف مشارکت مردم در ماه رجب و شعبان، در دو مرحله ۸۱۵ عدد مرغ با وزن بیش از یک تُن ذبح شد و میان نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاربه تهیه و توزیع ۳۶۱ بسته ارزاق در ۴ مرحله گفت: بنا داریم به مناسبت نیمه شعبان نیز  ۵۰۰ عدد مرغ ذبح کنیم و ۲۲۰ بسته ارزاق نیز میان نیازمندان توزیع کنیم.

ارضی تصریح کرد: خانواده‌های نیازمند بسیاری در منطقه ۱۲ تهران به مسجد ارک مراجعه می‌کنند که این گروه جهادی در بازه‌های زمانی مختلف به آنان کمک‌رسانی می‌کند و جدای از آن نیز خانواده‌های نیازمند متعددی نیز توسط معتمدین و هیأتی‌ها شناسایی شده‌اند که تحت حمایت قرار می‌گیرند.

عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک گفت: طرح جمع‌آوری صدقات به نیت سلامتی امام زمان (عج) در ابتدای هر ماه قمری از سوی این گروه جهادی انجام می‌شود که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و صدقات خود را برای مشارکت در طرح‌های خیرخواهان این گروه به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۷۱۹۳۷۳۱ واریز کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما