شناسهٔ خبر: 39060224 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رکورد جدید تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا

تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به رکوردی جدید رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به رکوردی جدید رسید.

بر این اساس، وزارت بهداشت ایتالیا اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۹۱۹ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند. این بالاترین آمار تلفات ایتالیا طی یک روز بوده است. به این ترتیب شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به ۹ هزار و ۱۳۴ تن رسید.

همچنین طی همین مدت بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ تن به ویروس کرونا مبتلا شدند. مجموع شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۸۶ هزار تن رسیده است. به این ترتیب ایتالیا با پشت سر گذاشتن چین، در جایگاه دوم جهان از جنبه تعداد مبتلایان به این ویروس رسید.

همینک آمریکا با بیش از ۹۳ هزار مبتلا در جایگاه نخست جهان قرار دارد. چین نیز که خواستگاه ویروس کرونا است با تمهیداتی که برای مقابله با این ویروس در نظر گرفت توانسته است آمار مبتلایان خود را در سطح ۸۱ هزار مورد نگه دارد.

تاکنون دو پرستار ایتالیایی پس از ابتلا به ویروس کرونا اقدام به خودکشی کرده اند، اقدامی که باعث تاثر جامعه بهداشت و درمان این کشور شده است.

انتهای پیام/

نظر شما