شناسهٔ خبر: 39045024 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

درخواست پادشاه مالزی از مسلمانان این کشور برای برپایی نماز در منزل

پادشاه مالزی از مسلمانان این کشور خواست تا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نمازهای خود را در منزل برپا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الیوم السابع،« سلطان عبدالله رعایة الدین » پادشاه مالزی از مسلمانان این کشور خواست تا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هرکسی نماز خود را به طور جداگانه در منزل ادا کند تا از افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری جلوگیری شود.

 

سلطان عبدالله رعایة الدین گفت: با پایبندی به دستورهای متخصصان و محدودیت تردد در این کشور می توان این بیماری را از بین برد.

 

«احمد فاضل شمس الدین» سرپرست کاخ سلطنتی مالزی امروز(پنجشنبه هفتم فروردین) در بیانیه ای اعلام کرد: هفت نفر از کارمندان کاخ سلطنتی به ویروس کرونا(کووید 19) مبتلا شدند.

 

شمس الدین افزود: تست این هفت نفر مثبت اعلام شده است، به همین دلیل درحال حاضر در قرنطینه به سرمی برند.

 

وی ادامه داد: سلطان عبدالله رعابة الدین به همراه همسرش «عزیزه امینه میمونه»، تست کرونا داده اند و نتیجه آن منفی اعلام شده است.

 

سرپرست کاخ سلطنتی در مالزی گفت: پادشاه و همسرش درحال حاضر در قرنطینه هستند و با هیچ کسی دیدار رسمی انجام نمی دهد . قرار است که به مدت 14 روز در قرنطینه باشند.

 

وزارت بهداشت مالزی اعلام کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در مالزی به دو هزار نفر رسیده است. در طول 24 ساعت گذشته 235 مورد جدید ثبت شده است که بالاترین میانگین روزانه در این کشور به شمار می آید.

 

این وزارتخانه اعلام کرد: 25 بیمار در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و تاکنون 23 نفر نیز فوت کرده اند.

پایان پیام/ 44

برچسب‌ها:

نظر شما