شناسهٔ خبر: 39042594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

۴۶ مورد جدید ابتلا به کروناویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان شناسایی شد

احسان‌پور از شناسایی ۴۶ مورد جدید ابتلا به کروناویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان خبر داد و گفت: این نشان از جدی نگرفتن هشدارها و توصیه‌های بهداشتی توسط برخی از شهروندان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی احسان‌پور» ظهر امروز (پنج‌شنبه ۷ فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان مشاهده شده و این نشان از جدی نگرفتن هشدارها و توصیه ‌های بهداشتی توسط برخی از شهروندان است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: موارد جدید به تفکیک ۹ مورد در اهواز، خرمشهر و کارون هر کدام پنج مورد، آبادان چهار مورد، شهرستان‌های امیدیه، باوی، بهبهان، دزفول و شادگان هر کدام سه مورد، اندیمشک و ماهشهر هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های حمیدیه، رامهرمز، شوش و مسجدسلیمان نیز هر کدام یک مورد بوده است.

 

وی با اشاره به دوره کمون هفت الی۱۰ روزه کروناویروس اضافه کرد: این افزایش آمار ابتلا متاسفانه به علت عدم توجه به هشدارها به‌ویژه در روزهای پایانی سال گذشته توسط برخی از شهروندان بوده است که علی‌رغم توصیه‌های مداوم و مکرر همچنان به خرید شب عید اقدام کرده و به انتشار بیماری در جامعه کمک کردند.

 

احسان‌پور با اعلام بهبودی و ترخیص ۳۳۳ نفر از ابتدای این اپیدمی در استان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶۶ بیمار در مراکز درمانی استان تحت مداوا هستند.

 

وی از فوت ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته استان بر اثر ابتلا به کروناویروس خبر داد و ابراز کرد: متاسفانه تاکنون ۷۱ نفر از شهروندان عزیز خوزستانی جان خود را از دست دادند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطر نشان کرد: روز گذشته ۲ بیمار بستری در اهواز، یک بیمار در آبادان، یک بیمار در دزفول و ۲ بیمار در بهبهان فوت شدند.

 

وی به آمار قطعی ۵۷۰ مورد مبتلا به کروناویروس در خوزستان از ابتدا تا امروز ۷ فروردین به تفکیک شهرهای استان اشاره کرد و اذعان داشت: اهواز ۱۸۵ مورد، دزفول ۵۲ مورد، آبادان و خرمشهر هر کدام ۴۵ مورد، ماهشهر و اندیمشک هر کدام ۳۷ مورد، شوشتر ۳۰ مورد، شادگان ۲۱ مورد، شوش ۱۶ مورد، باوی ۱۵ مورد، مسجدسلیمان و بهبهان هر کدام ۱۴ مورد، کارون ۱۳ مورد، رامهرمز ۱۲ مورد، امیدیه ۹ مورد، ایذه پنج مورد، هندیجان و حمیدیه هر کدام چهار مورد، رامشیر و گتوند هر کدام سه مورد، اندیکا و باغملک هر کدام ۲ مورد و دشت‌آزادگان و آغاجاری هر کدام یک مورد مبتلا داشته‌اند.

 

پایان پیام/ 72

نظر شما