شناسهٔ خبر: 39014545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک نیروی زمینی سپاه در جنوب کرمان+تصاویر

معاون عملیات لشکر 41 ثارالله کرمان گفت: رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت نیروی زمینی سپاه در جنوب کرمان آغاز شده و تا 15 فروردین ماه در کنار طرح غربالگری و رفع آلودگی به سیل‌زدگان نیز خدمات‌رسانی می‌شود.

صاحب‌خبر -

عطا رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه مقرر شده بود رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور اجرا شود، اظهار داشت: با توجه به سیل جنوب کرمان و وضعیت کرونا مقرر شد رزمایش در جنوب کرمان برگزار و تا 15 فروردین ماه نیز ادامه دارد.

وی رفع آلودگی در اماکن عمومی از جمله بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، پارک‌ها و دیگر اماکن عمومی با تراکم جمعیتی بالا توسط دستگاه‌های پیشرفته و تخصصی را از اهداف مورد نظر این رزمایش برشمرد و عنوان کرد: این اقدام در جنوب کرمان و در هفت شهرستان انجام می‌شود که امروز از کهنوج شروع شده و در رودبار و دیگر شهرستان‌ها ادامه می‌یابد.

معاون عملیات لشکر 41 ثارالله کرمان افزود: گردان بهداری سپاه نیز در این ماموریت انجام وظیفه می‌کند و پزشکان، بهیاران و پرستاران در جنوب استان کرمان در طرح غربالگری اقدامات تخصصی را انجام و توصیه‌های لازم را به مردم ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/3388/ق

نظر شما