شناسهٔ خبر: 39012766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

4دستگاه ونتیلاتور در بیمارستان امام علی (ع) چابهار نصب و راه‌اندازی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: در نخستین روزهای شیوع بیماری در کشور، 4دستگاه ونتیلاتور تنفسی مورد نیاز بخش بیماران کرونا و حاد تنفسی در بیمارستان امام علی (ع) چابهار نصب و راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار، محمود حسین بر صبح امروز ضمن بازدید از بخش ویژه بیماران حاد تنفسی در بیمارستان امام علی (ع) گفت: ۴ دستگاه ونتیلاتور تنفسی ویژه این بخش نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود: نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر باعث شد تا در نخستین روزهای شیوع بیماری در کشور، تجهیزات مورد نیاز بخش بیماران کرونا و حاد تنفسی خریداری و تحویل شود.

حسین بر گفت: دومین مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در چابهار ثبت شد در حالیکه موارد مشکوک ابتلا روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: شرایط شیوع بیماری با اوضاع فعلی و عدم رعایت هشدارها از سوی مردم بسیار محتمل است و عدم توجه به توصیه ها عواقب سختی برای شهروندانمان و به تبع آن سیستم بهداشت و درمان  به همراه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار تصریح کرد: با دشمنی در حال نبرد هستیم که قابلیت شناسایی آن را نداریم و ممکن است زمانی متوجه شویم که این دشمن کاملا به بدن ما نفوذ پیدا کرده باشد.

وی ادامه داد: با راه اندازی آزمایشگاه ویژه کرونا در ایرانشهر پروسه انجام تست و دریافت جواب بسیار کوتاه شده و این دستاورد بسیار ارزشمندی برای جنوب استان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار بار دیگر از مردم خواست در مدتی که بیماری در پیک شیوع خود قرار دارد از خانه خارج نشوند و اصول بهداشتی را حتما رعایت کنند.

انتهای پیام/3139

نظر شما