شناسهٔ خبر: 39011170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار خوزستان:

عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن مناطق خوزستان تا عادی شدن شرایط ادامه دارد

شریعتی با بیان اینکه عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن مناطق خوزستان تا عادی شدن شرایط ادامه دارد گفت: قرارگاه کربلا تمام امکانات خود را در استان‌های لرستان و خوزستان برای این امر بسیج کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز (سه شنبه 5 فروردین) در آئین آغاز عملیات بیولوژیک شهدای سلامت قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خیابان سلمان فارسی  اهواز، با اشاره به مقابله و مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: این ویروس جدیدی که اخیرا کل دنیا را گرفتار کرده و کشور ما هم با آن دست پنجه نرم می‌کند یک کار جامع و حیاتی است که عمده این کار را مردم برعهده دارند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه مردم برای کارهای غیرضروری از منزل بیرون نزنند و در منزل بمانند و تلاش کنند که از تماس و راه‌هایی که امکان انتقال این بیماری است، پیشگیری کنند افزود: ما باید شرایط را فراهم کنیم و اکنون هم تلاش ما بر این بوده و به همین علت ادارات، اصناف، بازار، مراسمات فرهنگی و مذهبی، جشن و شادی، ترحیم و زیارت اهل قبور را تعطیل کردیم.

 

وی با تاکید بر اینکه این ویروس به ما خیلی نزدیک و بسیار بی‌رحم است تصریح کرد: از این بابت باید مساله را جدی بگیریم و توجه جدی داشته باشیم البته همه باهم و در کنار هم کرونا را شکست می‌دهیم.

 

شریعتی به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه کربلا اشاره کرد و اذعان داشت: به واسطه همت بلند و در صحنه بودن همیشگی سپاه برای دفاع از کیان کشور و مردم این بار هم به میدان آمدند؛ قرارگاه کربلا تمام امکانات خود را در استان‌های لرستان و خوزستان بسیج کرده تا ابتدا ۳۰ نقطه اهواز و سپس شهرستان‌های استان را گندزدایی و ضدعفونی کنند.

 

وی با قدردانی از زحمات سپاه ولی عصر (عج)، قرارگاه کربلا و آتش‌نشانی اهواز که از ابتدا این کار سنگین را بر عهده داشتند اضافه کرد: این کار باید به‌طور ویژه، جدی و مستمر ادامه داشته باشد مخصوصا در مناطقی که بیماران ما از آن مناطق بودند و این کار را باید با جدیت انجام دهیم.

 

استاندار خوزستان بر ادامه گندزدایی و ضدعفونی کردن مناطق خوزستان تاکید کرد و ادامه داد: از مردم خواهش می‌کنم همکاری لازم را با ما داشته باشد تا خوزستان اولین استانی باشد که بتواند شرایطش را بهتر کند.

 

وی شرایط استان را پایدار دانست و عنوان کرد: در ورودی‌های استان کنترل‌های سختگیرانه‌ای اعمال می‌شود و در ورودی‌های شهرستان‌ها هم به‌زودی کنترل‌های سختگیرانه‌تری صورت می‌گیرد که امیدوارم همه در کنار هم و باهمت مردم بر این ویروس فائق بیاییم.

 

پایان پیام/ 679

نظر شما