شناسهٔ خبر: 39007358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تعداد فوتی‌های کرونا در گلستان به ۱۳۷ نفر رسید / نتیجه آزمایش ۴۰۳ بیمار مثبت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از روز گذشته تا کنون ۱۶ نفر به فوتی‌های کرونا در استان افزوده شد و با این احتساب تعداد جان‌باختگان در استان به ۱۳۷ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تعداد مبتلایان به کرونا در استان اظهارداشت: از ابتدای اسفندماه تا کنون 4 هزار و 860 نفر با علایم حاد تنفسی، مشکوک یا مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی گفت: در این مدت 3 هزار و 733 نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان داشت: در حال حاضر 552 نفر با علایم کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند و این تعداد نسبت به روز گذشته بیش از 30 نفر کاهش یافته است.

وی با اشاره به جان باختن 137 نفر در اثر بیماری کرونا افزود: از روز گذشته تا کنون 16 نفر به فوتی‌های استان در اثر بیماری کرونا اضافه شده است.

فاضل با بیان اینکه جواب آزمایش یکهزار و 10 مورد مشکوک به کرونا در استان اعلام شده است، گفت: از این تعداد نتیجه آزمایش 403 مورد مثبت و 607 مورد منفی بوده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی موج دوم بیماری از دهم فروردین ماه در استان اظهارداشت: مردم الزامات قرنطینه خانگی را رعایت کرده و از مسافرت و حضور در تجمعات و مهمانی‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/582/ش

برچسب‌ها:

نظر شما