شناسهٔ خبر: 38997700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کنترل مبادی ورودی شهرستان دنا علیه کرونا ضروری است

فرماندار دنا با بیان این‌که برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن نیازمند بسیج همگانی است، گفت: کنترل مبادی ورودی شهرستان دنا علیه کرونا ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح شهرستان دنا پناهی فرماندار اظهار کرد: بخشداران با همکاری، دهیاران، بسیج مردمی و خانه‌های بهداشت نسبت به رصد ورودی روستاها اقدام کنند.

فرماندار دنا گفت: با توجه به  اینکه سلامت مردم در اولویت قرار دارد و بازی با سلامت و جان مردم پذیرفته نیست و اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در حال رشد است با تشکیل جلسه با دهیاران مسیر پر خطر جاده یاسوج_ اصفهان، ضمن قدردانی از برخی از دهیاران و شوراها که تمهیداتی در این خصوص اندیشیده و عملیاتی کردند، آنها را موظف کنند با همکاری شورا ، مرکز بهداشت یا خانه بهداشت، بسیج و نهادهای مردمی با رعایت  مقررات و ضوابط، ورودی روستاها را به جد رصد و کنترل کنید.

وی در ادامه گفت: از ورود گردشگران و مسافران به شهرستان محترمانه جلوگیری کنید و از ورود متکدیان و فروشندگان دوره گرد ممانعت و مکانهای عمومی صنوف مختلف  را نظارت کنید ،برخی از صنوف باید تعطیل باشند و برخی دیگر که قبلا اطلاع رسانی شد با رعایت پروتکل بهداشتی خدمات دهند، ضد عفونی مکانهای عمومی و روستاها را با هماهنگی مراکز بهداشت مرتب انجام دهند، موارد مشکوک را به مرکز بهداشت معرفی نمایند با نصب بنر توصیه‌های بهداشتی و ممنوع بودن اسکان مسافران را در روستاها و حاشیه جاده ها و رودخانه ها اطلاع  رسانی کنید.

پناهی در ادامه عنوان کرد:روستاهایی که چند راه ورودی دارند و مسافر پذیر و در معرض این ویروس هستند با مدیریت دهیاری و شورا ساماندهی نمایند ،بخشداران موظف هستند گزارش روزانه دهیاران را به فرمانداری ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما