شناسهٔ خبر: 38989196 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تخفیف ویژه سفر و اقامت برای کادر درمانی بعد از مهار کرونا

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تخفیف ویژه برای کادر درمانی در حوزه سفر و اقامت بعد از مهار کرونا در کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اصغر مونسان با اعلام این خبر گفت: در این مدت و با شیوع ویروس کرونا، شاهد ایثارگری‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کادر درمانی در بیمارستان‌های مختلف کشور هستیم که به‌منظور قدردانی از جامعه پزشکی و کادر درمانی کشور، با همکاری بخش خصوصی بعد از مهار کرونا، تخفیف ویژه‌ای برای آن‌ها در سفر و اقامت در نظر خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی را برای رونق مجدد صنعت گردشگری بعد از مهار کرونا داریم و در نظر داریم در صورت امکان یک فرصت سفر برای همه مردم بعد از مهار کرونا ایجاد شود و از همین رو پیشنهاد افزایش تعطیلات برای عید فطر را به دولت ارائه داده‌ایم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه به بازدید آنلاین از موزه‌ها اشاره کرد و گفت: در این طرح که با همکاری وزرات ارتباطات اجرا می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند تا 13 فروردین 99 در وبگاه آپارات هر روز به بازدید از یکی از موزه‌های تهران به صورت مجازی بپردازند.

مونسان گفت: نکته حائز اهمیت در این بازدید مجازی این است که بخش‌هایی از موزه‌ها و یا اشیایی که در بازدید حضوری امکان دیدن آن‌ها فراهم نبود، در این بازدید مجازی این فرصت فراهم است و افراد می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما