شناسهٔ خبر: 38977417 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کیانی در گفتگو با دانشجو:

احتمال افزایش طول تقویم آموزشی دانشگاه فنی‌حرفه‌ای وجود دارد

معاون آموزشی دانشگاه فنی‌حرفه‌ای گفت: احتمال افزایش طول تقویم آموزشی و تعویق امتحانات وجود دارد. قبل از گرفتن هر تصمیمی باید اوضاع کشور بعد از تعطیلات نوروز در رابطه با بحران کرونا مشخص شود.

صاحب‌خبر -

غلامرضا کیانی، معاون آموزشی دانشگاه فنی‌حرفه‌ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه کار‌های مکانیزه را نیز افزایش داده‌ایم؛ تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و تهدید کرونا فرصتی برای آموزش مجازی ایجاد شد. اکنون بسیاری از کلاس‌های مجازی به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌شوند.
 
معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه‌ای اظهار کرد: بعد از ایام تعطیلات نیز قصد داریم کار‌های زیربنایی برنامه جامعی را که به شورای فناوری دانشگاه در رابطه با آموزش مجازی ارسال کرده‌ایم به انجام برسانیم.
 
وی با اشاره به اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد درس‌های ما عملی هستند؛ اظهارکرد: شاخص اشتغال پذیری فارغ التحصیلان دانشگاه فنی‌حرفه‌ای قابل قیاس با دانشگاه‌های دیگر نیست. مطالعات نشان می‌دهد حداقل ۶۵ تا ۷۰ درصد فارغ التحصیلان ما بلافاصله جذب بازار کار می‌شوند. این دانشگاه علاوه بر درس‌های رسمی عملی - مهارتی در غالب آموزش‌های آزاد هم با بخش خصوصی همچون صنایع همکاری می‌کند.
 
کیانی با اشاره به اینکه برای درس‌های عملی، آموزش مجازی انجام نخواهد شد، تصریح کرد:   احتمال افزایش طول تقویم آموزشی و تعویق امتحانات وجود دارد. قبل از گرفتن هر تصمیمی باید اوضاع کشور بعد از تعطیلات نوروز در رابطه با بحران کرونا مشخص شود.

نظر شما