شناسهٔ خبر: 38955578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حضور فرمانده سپاه مقدس در اولین لحظات تحویل سال در پایگاه های عملیاتی استان کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در اولین لحظات تحویل سال نو با رزمندگان مرزدار در پایگاه های عملیاتی دیدار کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در اولین لحظات تحویل سال نو در کنار نیرو‌های جان برکف مرزداری حضور پیدا کرد.


سردار حسینی ایمان و تعهد را لازم و ملزوم هم دانست و عنوان کرد: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم و زیربنای امنیت کشور از این نقطه آغاز شده و این وظیفه مهم و سنگین و حفظ و تداوم امنیت و وضعیت کنونی، بر عهده مرزداران عزیز است که در این راه از هیچ کمکی حتی به قیمت جان عزیزشان برای آرامش مردمان این سرزمین دریغ نکرده اند.


وی افزود: امروز این امنیتی که در جای جای میهن عزیزمان برقرار است را مرهون چشمان بیدار و شب‌زنده‌دار رزمندگان مرزداری  هستیم و اگر فداکاری، ایثار، جوانمردی و دلاوری این نیرو‌ها نبود، دشمن به درون کشور ورود پیدا کرده و باعث نا امنی در درون شهر‌ها می‌شد.


سردار حسینی در ادامه عنوان کرد: مرزداران  سپاه چشمان بیداری هستند که شبانه روز از نماد حاکمیت ملی این کشور یعنی مرز‌های پهناور آن مراقبت و محافظت می‌کنند تا ملت ایران بتوانند معنای واقعی امنیت را دریابند.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، ضمن تشکر از این عزیزان جان برکفان و خانواده آنان یاداور شد: مردم ایران به داشتن چنین پاسداران شجاع، دلاور و ایثارگر که در مرز‌های نظام اسلامی دفاع می‌کنند به خود می‌بالند.



وی در پایان عنوان کرد: ایران اسلامی، امروز وامدار قهرمانانی است که در راه افزایش امنیت در روز‌های سرد و گرم با قلبی که دعا‌های مردم ایران زمین به آنان قوت می‌بخشد، خدمت می‌کنند.
 


انتهای پیام/۷۷۲۷

نظر شما