شناسهٔ خبر: 38954066 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تأکید رئیس‌جمهور بر تجهیز بیمارستان شمس الشموس به دستگاه سی‌تی‌اسکن

رئیس‌جمهور در راستای تأمین امکانات و تجهیزات بیمارستانی و نیاز‌های احتمالی در شرایط حساسی که بیماران کرونایی به دستگاه سی‌تی‌اسکن نیاز مبرم دارند بر تجهیز بیمارستان شمس الشموس به دستگاه سی‌تی‌اسکن تأکید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در ارتباط ویدئو اجلاس ضمن گفتگو با سه استاندار کشور، با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راهور ناجا، سه بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان و سمنان و همچنین یک واحد تولیدی پارچه‌های بیمارستانی یک‌بارمصرف و ماسک، در جریان اقدامات انجام‌شده برای درمان بیماران کرونایی و همچنین اجرای پروتکل‌های بهداشتی و کنترل تردد‌ها و وضعیت راه‌های کشور در ایام تعطیلات قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با کادر درمانی بیمارستان شمس‌الشموس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در خراسان رضوی گفتگو کرد.

روحانی دراین‌ارتباط ویدئوکنفرانسی با تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان در درمان بیماران کرونایی گزارش رئیس بیمارستان را از اقدامات انجام‌شده و وضعیت بیمارستان دریافت کرد.

رئیس بیمارستان شمس‌الشموس بابیان اینکه دوسوم تخت‌های خود را به بیماران کرونایی اختصاص داده‌ایم، اظهار داشت: از سوم اسفندماه بیماران مبتلابه ویروس کرونا در این بیمارستان بستری و نسبت به درمان آن‌ها اقدام شده است و در حال حاضر ۹ نفر در بخش و ۶ بیمار در آی سی یو بستری هستند.

رئیس بیمارستان شمس‌الشموس در پاسخ به سؤال رئیس‌جمهور در خصوص امکانات و تجهیزات بیمارستان و نیاز‌های احتمالی گفت که این بیمارستان فاقد دستگاه سی‌تی‌اسکن است که رئیس‌جمهور تأکید کرد حتماً در این شرایط حساس که بیماران کرونایی به این دستگاه نیاز مبرم دارد، تأمین خواهد شد.

دکتر روحانی بعد از پایان گزارش رئیس بیمارستان شمس‌الشموس تأکید کرد: از این‌که نیرو‌های مسلح ما در مرز‌ها سلامت هستند و تعداد کمی بیمار شده‌اند بسیار خوشحالیم. از اولویت‌های ماست که نیرو‌هایی که حفاظت مرز‌ها را به عهده‌دارند مشکلی نداشته باشند، سالم باشند و وظیفه خود را انجام دهند.

رئیس‌جمهور با آرزوی موفقیت برای کادر درمانی بیمارستان شمس‌الشموس و همه نیرو‌های مسلح کشور و همچنین همه ملت ایران گفت: امیدوارم خداوند مشکلات سال ۹۸ را با لطف و عنایت خود برای همه مردم کشور جبران کند.

نظر شما