شناسهٔ خبر: 38943340 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

فرهنگسرای فردوس همراه با نویسندگان و داستان‌نویسان در روزهای نوروز مهمان خانه‌های شما می‌شوند

عیدی متفاوت شاعران و نویسندگان | خوانش کتاب در دنیای مجازی

«مصطفی رحماندوست»، «هوشنگ مرادی کرمانی» و دیگر نویسندگان و داستان‌نویسان نام آشنای پایتخت با خوانش قصه‌های کتاب‌هایشان به شهروندان عیدی می‌دهند. یک عیدی معنوی که در این روزهای خانه‌نشینی شنیدنی است.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین – سمیرا باباجانپور: فرهنگسرای فردوس با طرح متفاوت «کتابخوانی مجازی چهره‌ها» ایام نوروز مهمان خانه‌های شهروندان است.«زهرا اشرفی» مدیر فرهنگی و هنری منطقه ۵ و رئیس فرهنگسرای فردوس جذابیت این طرح را حضور چهره های نام آشنای داستان نویسی کشور عنوان می‌کند و می‌گوید:«شنیدن قصه برای کودکان و به خصوص نوجوانان همیشه جذابیت دارد. حال اگر این قصه ها را چهره های معروفی مانند مصطفی رحماندوست شاعر و داستان نویس نام آشنای کودک و نوجوان و هوشنگ مرادی کرمانی خالق قصه های مجید، بخوانند مسلماً شنیدنی تر خواهد بود.» 
مدیر فرهنگی و هنری منطقه ۵ از استقبال داستان نویسان از طرح کتابخوانی مجازی چهره ها خبر می‌دهد و می‌گوید:« این روزها همدلی و همراهی حرف اول را می زند. حالا که نمی توانیم دستان یکدیگر را بفشاریم و نوروز را تبریک بگوییم با همدلی مهر و محبت را به یکدیگر هدیه می‌دهیم. خوشبختانه چهره‌های ادبی بنام کشور از این طرح فرهنگسرای فردوس استقبال کرده‌اند و در طول تعطیلات نوروز با خوانش قصه‌ای از کتاب‌هایشان مهمان خانه های شهروندان خواهند شد. »
اشرفی  درباره  برنامه های نوروزی فرهنگسرای فردوس می‌گوید:« فرهنگسرای فردوس طی نوروز در فضای مجازی با ارائه برنامه های متنوع در کنار شهروندان خواهد بود. تولید برنامه های تصویری قصه خوانی برای کودکان و راه اندازی نگارخانه مجازی از جمله این برنامه‌ها است. » برای دیدن و شنیدن قصه های مجازی فرهنگسرای فردوس به نشانی t.me/bolvarferdoss  مراجعه کنید.

قصه خوانی مصطفی رحماندوست

قصه خوانی هوشنگ مرادی کرمانی
 

نظر شما